Rabu, 16 Mei 2018

Instant Shawl 1 & 2 muka Labuh

Saya pakai tudung labuh.. Nak bagi nampak moden, saya buat shawl labuh.. Anda macam saya jugak?? Meh tempah dengan saya.. 
Instant Shawl ni saya buat 3 saiz.. Saiz L, XL & XXL

Harga lain2 tau..

Saiz L πŸ‘‰ RM34
Saiz XL πŸ‘‰ RM38
Saiz XXL πŸ‘‰ RM42

Warna?? Bleh request nk wrna ape.. Sbb anda order & payment, baru saya jahit.. Ready stok, xde ye.. Ade yg saya pakai je la..hehe.. Kalu risau saya silap beli kain wrna yg x matching.. Sis bleh bg sy keratan kain wrna yg sis nk.. Klu dekat, bleh cod.. Klu jauh, bleh pos mcm surat biasa..
 Ni saiz L ye.. πŸ‘†πŸ‘†



 Ni saiz XXL πŸ‘†πŸ‘†

Ape yg bestnyer instant shawl ni?? Sy buat shawl ade awning lembut ye..guna kain denim.. 😘

Ok.. Bwh ni pulak contoh2 yg sy pakai ye.. πŸ˜‰πŸ‘‡







Mcm mne?? Nk tempah x?? Klu nk tempah, bleh klik sini terus ye.. www.wasap.my/601125405651

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baju Sabella & Jelitawardrobe Ready Stok di PASIR MAS

Semua baju2 ni ready stok kt kedai kila ye.. kedai kila kt Lubok Jong, Pasir Mas.. klu nk pos, add Rm8 jer. 😁 https://t.me/joinchat/A-LtU...